Alhamdulillah

Tuesday 20 May 2014

#JanganSalahKanAku Aku Sanggup Membunuh

Ye aku mengaku aku yg tampar dia sampai berdarah.. itupun sebab dia yg mulakan dulu.. dia yg serang aku, bukan aku yg serang dia.. aku dah bagi amaran, jangan ganggu aku.. sekarang bila dah jadi kes semua nk salahkan aku.. ye , aku mengaku salah.. aku yg kotorkan dinding tu dengan darah dia..kejap lagi aku cuci.. tapi ingat, ini amaran aku kepada kawan2 dia yg lain, jangan cuba nak apa2 aku dan keluarga aku lepas ni.. aku dah xteragak agak nak bunuh mereka semua guna Ridsect dan Fumakila.. xguna punya nyamuk..

-MAB-

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...