Tuesday, 21 October 2014

KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA D LONDON.

KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA D LONDON.
Mak : Dik, ambilkan tu hp mak, ko tolong sms abang ko di England apa kabarnya? mama rindu betul kat dia...
Anak : ok, mana handphone mama?
Mak : tuuu hah atas meja...
Anak : ok tunggu jap.... si adik pun sms kat abang nya..dan 1 minit kemudian,
Anak : mama!! abang dah balas...., tp dia pakai bahasa inggeris pulak tp adik tak faham...
Mak : apa nya?bacakan...
Anak: "You have an insufficient account credit balance, please reload to stay connected"
Mak : sms balik, bagitau dia cakap melayu saja je lah & jangan nak aksyen baru seminggu di England.... dia dah tau mama tak pandai bahasa inggeris...

No comments:

Post a Comment