Wednesday, 19 March 2014

Lawak lawak lawak

Timah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?"

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Timah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Timah dengan jarum,

Timah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Timah sebab bagi jawapan yang betol. Timah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?"

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Timah pun menjerit

"YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Timah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"

Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Timah bengang dan dia kata

"Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!"

Ustazah tu terus pengsan..

haha""

No comments:

Post a Comment