Alhamdulillah

Thursday 23 July 2015

I'm not sharing my feelings.....

Suka tengok org update status macam2.... Ada yang bercintan Bagai nak rak.... Love u sayang.... Love u till jannah... Get well soon dear... Whatever.... 

Kadang2 bila baca semua tu rasa Macam menjengkelkan jugak.... Ada plak yang asyik dok Komplen itu x betul... So A ni Macam Hebat sangat... Si B ni asyik nak betul jer.... Hurm.... Kita yang baca ni Macam judge... And Ada plak si kaki komen jadi batu api..... 

Aku rasa Aku Dah lama x hupdate my feelings kat fb, kat Wechat... Or mana2 Tempat.... Dah lama meningglkan aktiviti swdemikian rupa.... If only I need an attention... Then baru la buat ayat yang kononnya double meaning.... Tapi.... For me.... Updating and expressing feelings kat social media ni Mcm x betul jer.... 

Kalau di flash back balik zaman muda mudi dulu kala, Aku Akan samada Panggil si Dia yang Dimaksudkan dan bersemuka, curahkan Isi hati dengan pertemuan empat mata..... Atau Aku tulis Surat panjang lebar yang bila mengarang Surat ni akan banyak la draf yang x menjadi dan dibuang.... 

Aku Suka dan rindu cara zaman dulu yang Aku penah buat... And Ada jugak Aku tulis dalam diari.... Dengan bahasa dan tulisan yang direka untuk kegunaan sendiri....  Orang lain Kalau buka diariaku, Kompom x tahu apa yang Aku lalui.... Hanya untuk tatapan diri sendiri sahaja....

Orang lain nak teruskan meluah perasaan kat media sosial.... Teruskan lah..... Aku tetap dengan cara sendiri dan tak kan juga mempengaruhi org lain Utk Cuba ikut cara aku.... 

"I Live in my own world" 
"Let me live with my preference" 
"Do not cross my line" 
"It's my life, as long as it is along with my faith, let me live as it is" 

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...