Alhamdulillah

Tuesday 7 July 2015

Ada apa dengan 7 Julai?

1. 7 Julai 2011 tarikh dimana saya melapor diri di Jabatan Pengajian Politeknik (JPP) Putrajaya.

2. Tahun ini 7Julai 2015, genap 4 tahun saya menjawat jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (PPPT)

3. 4 Tahun dirasakan terlalu singkat dan masa berlalu de ngan sangat pantas. Tidak terasa rasanya sudah 4 tahun saya berkhidmat.

4. Walaupun saya melaporkan diri di Putrajaya pada 7 July, Saya Melapor diri di Politeknik Kuching Sarawak (PKS) pada 8 July (Keesokannya).

5. Tidak dapat nak gambarkan bagaimana rasanya perjalanan 4 tahun tersebut. Ada suka, ada duka, ada ketawa, ada menangis dan ada segalanya.

6. Terima Kasih kepada semua yang telah berada di sisi saya sepanjang tempoh saya melalui 4 tahun yang penuh bermakna,

7. 4 tahun yang telah di lalui, dan ianya akan terus dan terus menjadi batu loncatan dan pengalaman hidup yang sangat bermakna bagi diri saya.

8. Menganjak memasuki gerbang tahun ke 5 membuatkan diri lebih kuat dan matang dan lebih bersemangat untuk mendidik anak bangsa dengan ILMU yang bermanfaat.

9. 7 Julai akan sentiasa di ingatan, Kampung halaman yang ditinggalkan demi mencari rezeki dan pengalaman di tempat orang sentiasa menjadi kekuatan yang paling besar dalam hidup sehingga ke hari ini.

10. Doakan kesejahteraan dan kesihatan saya, Istiqamah saya, Semangat Saya, dan segala yang baik yang boleh difikirkan sebagai Khalifah Kecil di bumi Tuhan yang sementara ini.

-AMIN-

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...