Monday, 26 January 2015

ANTARA SOALAN LAWAK USTAZ AZHAR IDRUS

ANTARA SOALAN LAWAK USTAZ AZHAR IDRUS

Soalan😎 : Saya masih muda, mana patut saya pilih dulu, haji atau kahwin? 
Ustaz👳 : Kalo kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwen dulu. 

Soalan🙉 : Selepas dengar ceramah ustaz  ini apa patut dibuat? 
Ustaz👳 : Balik rumah makan nasi la, tanya aku plak, mana aku tau😝. 

Soalan😛 : Ular dan kala jengking sunat dibunuh, boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini? 
Ustaz👳 : Buka channel Astro "Animal Planet". Aku bukan pakar hewan. 

Soalan🙋 : Apa hukum besarkan payudara? 
Ustaz👳 : Adoi macam-macam, guna bahan kekal seperti silikon haram, tapi dgn cara bersenam, nak besar mana pon boleh.. 

Soalan👫 : Bolehkah bergambar bersama dengan makwe? 
Ustaz👳 : Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk ditengah-tengah. 

Soalan😝 : Apa hukum asyik teringat kekasih lama? 
Ustaz👳 : Ini soal hati, x berdosa, sedangkan selipar jepun yang hilang pon kita teringat-ingat.. 

Soalan😝 : Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut, tolong saya ustaz... 
Ustaz👳 : Nak kentut pun mintak tolong aku... kentut kena tahan sendirilah. 

Soalan😝 : Betul ke ustaz kata pakai tudung tu tak wajib? 
Ustaz👳 : Betul, boleh tutup rambut pakai baldi asalkan tak nampak... tapi tebuk sikit lubang untuk mata...

Soalan😝 : Di mana ustaz beli kopiah? 
Ustaz👳 : Mentang-mentang boleh tanya soalan, itupun tanya, nasib baik tak tanya kat mana aku beli underware🙊...

*sekadar hiburan
Utk yg keje hr ni... ilangkn stress jap

No comments:

Post a Comment