Friday, 4 July 2014

Nenek Yang Stress dengan Cucu nya

berkali kali bacaa... tetap gelak gila gila punyaa.. hahahaaaa apa punya cucu lah haishh 
 CUCU SENGAL SEGALA SENGAL HAHAHAHAHA          
Cucu: hai nek..tengah buat ape tu..?       

Nenek: cari daun palas ni haa..     

Cucu: utk apa daun palas nek..?         

Nenek: utk buat ketupat..    .    

Cucu: ketupat utk apa nek..?        
Nenek: utk makan nanti          

Cucu: ohh...Skarang nenek buat apa..?       

Nenek: cari daun palas..        

Cucu: utk apa ah..??     

Nenek: mau buat ketupat dah cakap tadi kan..    

Cucu: ketupat tu utk apa nek..?        

Nenek: utk makan la..Takkan utk melastik pulak..    

Cucu: .ohh gitu..     

Nenek: dah laa pegi main sane.jgn kacau nenek.          

Cucu: kenapa..?         

Nenek : sbb nenek sibuk...        
Cucu: sibuk buat apa..??      

Nenek: cari daun palas laa kan da cakap tadi..      

Cucu: daun palas utk..??       
Nenek: utk buat KETUPAT KETUPAT KETUPAT..!!!      

Cucu: nenek ckp dgn sape tu..?

Nenek: dgn kau la..!!        

Cucu: nape menjerit..? sy dekat jew pon.     
    
Nenek: sbb kau tak pandai faham2..Tak pakai mata utk tgok org tgah buat kerja...          
Cucu: buat keja apa..?

Nenek: arrrrrghhhhhhhh!!! CARI DAUN PALAS laa bodoh..!!!     

cucu : utk ape..??

Nenek : bodoh nyee cucu aku nih.. Utk makan..!!!     

Cucu : ada beras kat rumah , nape nenek nak makan daun palas pulak..?      

Nenek : cucu ku yg paling kiut , pandai nd hensem... Sebelum aku dpt strok baik kau biar aku buat keje cari daun palas..jangan kacau taw..!!!   

Cucu : yg betul2 nye ni nenek nak cari daun palas kew atau cari strok..? Strok tu ape..? Dia hijau jugak mcm          daun palas..?          

Nenek : adoi banggang nye tanak phm..!!!         

Cucu: tanak..? sy cucu laa nek bukan anak nenek.. nenek stress kew nek..??          
Nenek : yew aku stress..!! aku sakit kepala..!! aku mau gila..! Aku stress stress stress...!!        
Cucu : kalo cari daun palas boleh stress , nape nenek masih juga mau cari..?          

Nenek : CUKUP !!! JANGAN TANYA LAGI..!!! BAGUS KAU BALIK RUMAH SKARANG..!!!!        
Cucu : haa ok la .. Nenek tanak ikut balik..??   

Nenek : tidak..! aku ada kerja..!!       

Cucu : kerja apa..?    

Nenek : cari daun palas          

Cucu : utk ape daun palas ah..??          

Nenek: arrgghhh..!!! Tidak..!! Tidak..!!!! Tidak..!!!!!!!!       
 

  * Terus Nenek Dea Lari Tanpa tengok belakang * Kalauu Sesiape nampak nenek Tengah belari tuh . Jangann Tegur pasal Daun palas . Mati Strok Orang Tua tu °° Jangann Gelak sorang-2 . share lah .

No comments:

Post a Comment